»neobičajna kombinacija muzealca-kustosa in scenografa dela posebnega in kompleksnega umetnika«
»Taka postavitev omogoča, da raziskujemo umetnikov način dela in da razumemo, kako se je motiv razvijal in se stalno spreminjal. Borčićevo delo smo tako postavili v nov kontekst in obiskovalcem omogočili novo doživetje njegovih del.«
»Za Tihomirja Milovca ima gledališče formativen pomen v odnosu do dela, ki ga je opravljal kot kustos v Muzeju za sodobno umetnost v Zagrebu (MSU). In obratno. Ko je oblikoval svoje gledališke scenografije, je deloval kot kustos«
»Cerkvene organizacije so na prvo mesto postavile podporo našim borcem, ki sodelujejo v posebni vojaški operaciji. Tako obsežno, kompleksno in resnično nesebično delo si zasluži iskreno spoštovanje.«
»Iz zgodnjih slik, grafik in risb je razvidno, kako je mladi umetnik iskal svoj lasten slog, se spopadal s tehničnimi težavami in delal napake. Vendar pa je bil njegov napredek izjemen in dela, ki bodo vključena v razstavo, bodo ta izjemen razvoj prikazala iz leta v leto.«
»Lahko ugotovimo, da si prizadevajo skozi njim lastni aktivizem ter družbeno kritičnost narediti svet razumljivejši in boljši. Ne zmanjka jim poguma, niti tedaj, ko so njihova dela izpostavljena verbalnemu nasilju in celo fizičnim napadom. Zgodovinska dejstva so že zdavnaj dokazala, da morajo biti umetniki in umetnice nedotakljivi. Ne le, da si zaslužijo občudovanje, prisluhnimo jim in poskušajmo razumeti njihovo sporočilo.«
»Poseben poudarek tako namenjamo palestinski animaciji in umetnikom, ki vrsto let delujejo v teh zahtevnih razmerah in naslavljamo, kako se te travme odražajo v njih in skozi njjihova dela.«
»Naletel sem na nekatera dela, ki govorijo o posebni temi. Umeščena so na začetek razstave. Prva dvorana bi lahko imela naslov Kdo je Banksy?, saj so tam fotografije z umetnikom v akciji. Tam so podobe, na katerih so predstavljene njegove vizualne korenine, morda so to protesti v Franciji maja 1968.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju